عملیات بتن ریزی بزرگترین فونداسیون شهر کرمان، پروژه برج اول، در مدت یک هفته و توسط ۲۰ تراک میکسر با موفقیت توسط شرکت بتن سازان شهر کرمان انجام گردید. حجم فونداسیون پروژه فوق الذکر نزدیک به ۵۰۰۰ مترمکعب از نوع یکپارچه به ارتفاع ١/۶٠ متر بوده که در مدت یک هفته با ۲۰ دستگاه تراک میکسر و ٣ دستگاه پمپ انتقال بتن زمینی و یک دستگاه پمپ انتقال بتن ٣٢ متری هوایی انجام شد.

با توجه به حساسیت پروژه، مهندسان محترم نظارت شرایط ویژه‌ای را برای پروژه دیکته نموده بودند و سه دستگاه آزمایشگاه بتن کار کنترل کیفیت را به صورت مستمر در محل انجام کار انجام می‌دادند. مشخصات بتن با عیار ۳۷۰ کیلوگرم سیمان در مترمکعب و با رده مقاومتی C28 اعلام شده بود و مشخصات فنی ماسه مصرفی استاندارد از نوع ماسه شسته دو بار شور با SE بالای ۸۵ و مشخصات فنی نخودی و بادامی دانه‌بندی شده استاندارد با درصد شکستگی بالای ۸۰ درصد و سختی مصالح کمتر از ۲۰ تامین شده از معادن ده‌بالا بود که خوشبختانه تمام مشخصات فنی بتن خیلی بیشتر از حد مورد قبول بوده که البته از سیمان تیپ ۲ کارخانه سیمان ممتازان استفاده شد.

پروژه برج اول (First Tower) یک پروژه‌ تجاری، پزشکی، بازرگانی، تفریجی و خدماتی می‌باشد که واقع در شهرک الهیه کرمان می‌باشد. این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ٣٠٠٠ مترمربع ساختمان اسکلت فلزی با ١٧ طبقه که ۴ طبقه آن زیرزمین است با متراژ تقریبی ۴٢٠٠٠ مترمربع در حال احداث است.